torsdag 13. august 2009

Mine skjønne små ♥

Hadde med gutta til Sarpsborg for en stund siden, for jeg hadde fått "overtalt" Karin til å ta noen bilder av dem i det lille studioet hennes.
Og gjett om jeg ble fornøyd!!!! :D
"Gamle-prinsen" var dagens fotomodell!
Skulle ikke tro han hadde gjort annet i hele sitt liv enn å posere for kameraet! ;)
Lå der som en konge og bare gjorde seg til! ♥

Lillebror var litt mer skeptisk,var jo ikke dette han var vant til når vi var på besøk hos Karin og gjengen!
Men en dyktig fotograf får jo gjort jobben, og med litt hjelp og lokking med halvbror Rebus så fikk vi noen blinkskudd av han også! ♥
Tusen takk til Karin for de flotte bildene!
Her kan du se mer av hennes flotte bilder!


3 kommentarer:

  1. Tusen takk for skryt! Syns det ble bra bilder jeg også. Minner meg på at jeg enda ikke har fått sett nøye gjennom fotoserien, for det er jo enda flere fine bilder. Har vært litt oppslukt av hjemmesidesnekring. Men skal finne tid til å se på dem :)

    Klem fra Karin

    SvarSlett
  2. Så nydelige! :D

    SvarSlett