torsdag 13. august 2009

Scrapping på lerret

Var så heldig og fikk "låne" noen nydelige barn,så da fant jeg ut at jeg ville prøve meg på noen lerret. En gang må jo være den første for alt,og disse to ble mine første forsøk! :)

Har brukt lerret fra Søstrene Grene, bazzil som jeg har heklet en kant på og papir fra Stampin'Up som er malt med gesso for å dempe fargen litt.
Blomster og bling fra Prima, knapper og blonder fra Panduro, chipboard fra Making memories og noen sommerfulger jeg hadde liggende i en boks.

Her er papirene fra Nille,også de malt med gesso. Blomster og bling fra Prima, knapper og blonder fra Panduro, bånd fra Nille og klistremerker fra Melissa Frances.


Her ser man de søøte klistremerkene litt bedre. ♥
Har også sydd et par runder med maskinen på det bakerste arket.



1 kommentar: